ГоловнаРеєстраціяВхід ТОВ "АГРОПРОМ-М" Понеділок, 20.11.2017, 17:15:00
  Проектування і монтаж системи опалення своїми руками - Форум Вітаю Вас Гість | RSS

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Форум » Нормативна база і різна документація для проектування » Проектування і монтаж системи опалення своїми руками
Проектування і монтаж системи опалення своїми руками
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:26:30 | Повідомлення # 1
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
У наш час все більш актуальним стає питання комфорту в приватному будинку. Ні для кого не секрет, що вимоги до цього зростають з кожним роком - тепер наявність автономної системи опалення та водопостачання в будь-якому заміському будинку - це просто необхідність.

Далеко не завжди люди розуміють як правильно встановити котел або розрахувати систему опалення або ж правильно встановити насосну станцію, автономну каналізацію, септик ....

Саме тому ми відкриваємо цикл статей присвячений цій проблемі.

Отже, стіни побудовані, але це не кінець - попереду найважливіше - система опалення. Саме з нею часто в народі пов'язують якість спорудження будинку - в «хорошому» будинку система опалення споживає мало палива (газ, електрика, дрова, вугілля) в «поганому» варіанті кажуть, що будинок холодний - скільки не топи все йде в трубу.

У чому ж причина? Начебто завжди все розуміють, що роблять, радяться з сусідами і друзями, знаходять експерта - «Дядю Ваню» - зазвичай у кожному населеному пункті є така особа, як правило пов'язана з водоканалом чи газ-конторою. Це все велика помилка - в 90% випадків система буде працювати з якимись відхиленнями ... І ще не раз згадуватимуть вголос хороших порадників.

Як уникнути цього, як самому зробити систему опалення своїми руками не переплачуючи, або хоча б розуміючи як воно насправді має бути.

Перше, що потрібно засвоїти - це те, що будь-яка система в будинку: опалення, водопостачання, водоочищення і водовідведення - по своїй суті є складною інженерною структурою з чіткими математичними розрахунками.

Друге - не варто без попереднього розрахунку і підготовки братися за монтаж системи опалення, нехай це роблять професіонали, які несуть відповідальність і мають можливість підтримувати її сервісом і гарантією.
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:26:38 | Повідомлення # 2
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Тепер приступимо до суті.

Перше з чим варто визначитися це тип палива.

Існує три групи або види (як кому зручніше) палива:

- Рідке - до цієї групи належить: дизельне паливо, мазут, спирт.

Котли оснащені дизельними пальниками в даний час малопопулярні - дуже дорогий варіант палива, але практично повна автономність, з дизеля легко виробляється і тепло і електрика. Однак їх недоліки не тільки у високій вартості: інженерно системи з такими котлами є одними з найскладніших - потрібне створення сховища палива. Що в окремих випадках практично неможливо.

Котли на мазуті в своєму роді дуже популярні. Але є маленьке "але": такі системи використовуються в масштабах не приватного будинку, а невеликих і великих міст. Мазут набагато дешевше дизельного палива і являє собою залишки від переробки нафти. Але екологічність і складності з використанням (вимагає попереднього прогріву для надання рідкого стану перед спалюванням). Тому ми не будемо розглядати даний вид котлів.

Котли на спирті - незвичайний для нашого менталітету вид котла, однак в історії були і є випадки використання спирту або інших горючих рідин з перероблених рослин (біодизель, ...) З причини дорожнечі цього виду палива, в нашому поясі цей вид котлів не актуальний.

- Газоподібне - газ природний, газ скраплений.

Котли на природному газі - найпопулярніші - газ зручний і дешевий, точніше поки що дешевий, не варто забувати, що за кожну зручність треба платити і дешевий сир тільки в мишоловці.

Але не будемо відволікатися. Газові котли прості і досконалі - особливо конденсаційні моделі. Їх виробництвом займаються вже майже ціле століття - тому вони досягли високого рівня зручності та низької собівартості.

Котли на зрідженому газі крім зручності експлуатації і високої ефективності досить дорогі - як і у випадку з дизельними побратимами, вони здатні функціонувати автономно, але інженерне облаштування газосховища - задоволення не з дешевих. З цієї причини вони мало поширені - тільки в тих районах де немає можливості використовувати інші види палива.

-Тверде - дрова, торф, вугілля, брикети, пелети, горючі сланці, тріска.

Слід правильно розрізняти види твердопаливних котлів - для них характерна оманлива універсальність - котли для вугілля можуть спалювати і дрова - але ефективність цього буде досить і досить низькою, і навпаки.

Не варто плутати котли на пелетах і на брикетах - і те і те по суті є спресованим під впливом температури і тиску деревом але вони дуже різні - якщо брикет стоїть між вугіллям і дровами (як по калорійності так і за формою) то пелета - та сама тріска, хоча має ту ж теплотворність, що і брикет.

Цьому питанню на нашому сайті присвячена окрема стаття, вона знаходиться в цьому ж розділі. Рекомендуємо її прочитати.
Зазначимо, що системи опалення на твердому паливі в незалежності від його виду в усьому світі є дуже популярними - адже дерево і вугілля поширені широко і є місцевим дешевим ресурсом, при цьому абсолютно екологічним - адже при спалюванні деревини виділяється стільки ж вуглекислого газу скільки було поглинено при зростанні деревини.

При виборі котла для системи опалення, слід враховувати перспективну вартість палива до нього. Саме тому останнім часом набирають популярність комбіновані системи опалення - в них встановлюються відразу два варіанти котла - наприклад газовий котел і твердопаливний - при цьому є можливість використовувати тільки один з видів палива, або ж обидва одночасно.

Та ці системи дорожче в проектуванні і установці, але дають можливість економити в процесі експлуатації від 15 до 50% вартості палива. Також слід зазначити, такі системи більш відмовостійкі і рідко виходять з ладу (при грамотному проектуванні і монтажі)
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:27:51 | Повідомлення # 3
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Вибираємо твердопаливний котел - що потрібно знати перш ніж купити

Види, будова і характеристики твердопаливних котлів

Чи можливе комфортне і економічне опалення твердопаливним котлом? Через масове використання споживачами газових котлів, твердопаливні поки використовуються досить рідко, і це питання часто залишається без відповіді. Але все змінюється, і ціни на газ в тому числі.

Є ряд особливостей, які відрізняють твердопаливні котли від більш звичних для користувачів і інсталяторів - газових та електричних. Якщо врахувати ці особливості ще на етапі вибору і установки котла, ми отримаємо дійсно автономне і комфортне опалення, а також гаряче водопостачання, мало залежне від зовнішніх економічних, політичних та інших негараздів. Твердопаливні котли - хороша альтернатива газовим котлам. Завдяки використанню твердопаливних котлів можна значно скоротити витрати на опалення і гарячу воду. А сучасні котли на пеллетах майже не поступаються газовим котлам в зручності і комфорті використання. Використання твердопаливного котла як основного і єдиного джерела тепла і гарячої води має свої нюанси, про які споживач часто не знає. Тому в цьому питанні потрібно отримати максимум інформації до прийняття рішення про його встановлення. Процеси згоряння палива з виділенням тепла в газові та твердопаливні котли сильно відрізняються. Без урахування цих нюансів можна отримати прилад, який буде приносити власникові більше шкоди, ніж користі. А хороший продавець, почувши слова покупця про бажання придбати твердопаливний котел, повинен не радіти можливому заробітку, а детально розпитати покупця про його побажання щодо використання такого котла в майбутньому і розповісти про всі технічні нюанси, які повинні бути враховані при інсталяції та експлуатації котла. Деякі покупці відмовляться, але інші, врахувавши всі вимоги до монтажу та експлуатації, залишаться задоволені своєю покупкою і з часом повідомлять про це іншим.

Сьогодні найпоширеніший варіант застосування твердопаливного котла - як резервного для підтримки або повноцінного функціонування системи опалення на випадок зникнення газу або критичного падіння його тиску. Як основне джерело тепла твердопаливний котел раніше використовувався рідко, але тепер він стає все більш популярним - через високу ціну підключення будинку до газопроводу, а також поширення приватного будівництва в місцях з нерозвиненою інфраструктурою.
Класичні та піролізні твердопаливні котли
Почнемо з того, що на ринку є класичні («звичайні») твердопаливні котли та піролізні (або газогенераторні котли). У «звичайному» котлі йде «звичайний» процес згоряння палива з виділенням тепла. В піролізному котлі завантажене паливо при високій температурі виділяє горючий газ, який потім подається в камеру згорання і там спалюється. Такий процес виділення горючого газу при високій температурі і відсутності доступу кисню називається піролізом або газифікацією.
Піролізні котли
Такі котли більш досконалі - мають високий ККД, забезпечують майже повне згоряння палива, широкий діапазон зміни потужності, мають більш низькі вимоги до димоходу, т. я. оснащені вентилятором нагнітання. Але вони значно дорожчі, більш вимогливі до вологості палива (максимум 20%) і до температури котлової води. У багатьох потенційних власників твердопаливних котлів просто немає можливості тримати великий запас висушених протягом 12 місяців дров для піролізного котла. Тому їм такі котли рекомендувати не слід. Недобросовісні продавці піролізних котлів іноді замовчують про жорсткі вимоги до вологості спалюваного в них палива.
Чавунні і сталеві котли
Твердопаливні котли можна також розділити на чавунні і сталеві. Котли з чавунними теплообмінниками менш сприйнятливі до якості (жорсткості) води, але дуже вимогливі до температури підживлювальної води.

Увага! Якщо у зворотню лінію гарячої системи опалення подати для підживлення холодну воду - теплообмінник зруйнується від температурного перепаду. Тому підживлювати систему опалення потрібно в подаючу лінію теплою водою.
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:28:11 | Повідомлення # 4
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Чавунні теплообмінники значно масивніший сталевих. Це підвищує і без того високу інерційність системи опалення, тобто від моменту, коли ви завантажили дрова до моменту, коли в будинку стане тепло, пройде більше часу. Чавунні теплообмінники можна рідше чистити - їх ККД, навіть внаслідок появи нагару в процесі експлуатації, знижується менше. Якщо є котельник, який обслуговує котельню, - сталеві котли комфортніше для споживача (внаслідок більш низької інерційності). Якщо споживачеві доводиться обслуговувати свій котел самостійно, - то чавунний котел буде кращим варіантом. В цілому термін експлуатації чавунного котла вище через більш високу корозійну стійкість чавуну в порівнянні із звичайною котлової сталлю. Чавунні котли менш вимогливі до умов експлуатації та сервісу.
Енергонезалежні і енергозалежні котли
Енергозалежні котли - зазвичай це котли, які мають електричну панель управління і вентилятор, що нагнітає повітря в камеру згоряння. Як правило, - це піролізні сталеві і чавунні котли, рідше - не піролізні сталеві з вбудованим вентилятором (зазвичай працює як нагнітач). Енергонезалежні котли можуть працювати без електроенергії в системах опалення з природною циркуляцією. Однак комфорт і економічність системи з природною циркуляцією сильно поступаються системі опалення з примусовою циркуляцією.
Мінуси таких колов
Нерідко виявляється, що багато покупців твердопаливного котла просто не готові миритися з деякими незручностями експлуатації такого теплогенератора, а саме:
його потрібно часто завантажувати паливом - навіть непоганий дров'яний котел для безперервної роботи вимагає від 2 до 4 завантажень палива на добу (не рахуючи кілька досить дорогих і габаритних моделей з дуже великим завантажувальним бункером);
при завантаженні палива в приміщення іноді потрапляє трохи диму, особливо у котлів з вертикальним завантаженням;
вимагає підтримки постійно високої температури котлової води (у противному випадку процес згоряння йде з виділенням великої кількості смоли і утворюється нагар всередині топки);
іноді вимагає трудомісткого і тривалого прогріву при холодному запуску (повільний прогрів всієї системи опалення, нагрівання старого цегельного димоходу і т. д.);
вимагає частого обслуговування, наприклад, винесення залишків палива, очищення камери згорання від смол, дьогтю і т. п. (очищення іноді потрібно 3-4 рази на місяць і проводиться на теплому котлі);
потребує димоході з хорошою тягою - при недостатній тязі тверде паливо буде погано розпалюватися, погано горіти і котел може втратити більше половини потужності;
не може відразу ж вийти на максимальну потужність після повного завантаження паливом;
не може швидко припинити виробляти тепло, коли воно вже не потрібно.

На жаль, купуючи твердопаливний котел, майбутній власник не завжди буває проінформований про ці особливості, які при їх ігноруванні можуть перетворитися на великі незручності.
Плюси твердопаливних котлів
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:29:05 | Повідомлення # 5
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Часто покупець дізнається тільки про позитивні сторони твердопаливних котлів. А їх чимало:
висока екологічність та дружність по відношенню до навколишнього середовища;
доступність і поширеність палива;
можливість змінювати час роботи і потужність котла шляхом завантаження палива різних фракцій / розмірів (чим менше розміри, тим більше потужність і менше час згоряння палива);
висока безпека (при дотриманні рекомендацій по монтажу та експлуатації) - немає великого електроспоживання і вибухонебезпечного палива, отже, небезпека вибуху і перевантаження електромережі відсутня,
а пожежі - мінімальна.
Інерційність і захист таких котлів від перегріву

Головна особливість функціонування твердопаливного (дров'яного, вугільного) котла - висока інерційність процесу спалювання палива і неможливість повної її зупинки до моменту закінчення палива в камері згоряння. Система опалення може бути вже нагріта або перегріта, а котел продовжує виробляти тепло, т. к. згоряння дров чи вугілля зупинити не можна, можна тільки дещо зменшити його інтенсивність. Отже, систему опалення потрібно захищати від можливого перегріву - теплоносій на виході з котла може нагріватися до +100-110 ° С. Пластикові та металопластикові труби системи опалення такої температури не витримають, і вся система опалення прийде в непридатність.

Увага! Для захисту системи опалення використовуються охолоджуючі теплообмінники і перемикаючі клапани, а трубопроводи біля котла (обв'язка) робляться з термостійкого матеріалу (сталь, мідь).
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:29:41 | Повідомлення # 6
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Охолоджуючий теплообмінник

Для захисту від перегріву системи опалення найчастіше використовують охолоджуючий теплообмінник. Він може бути вбудований в котел або встановлений між виходом котла і системою опалення. До охолодному теплообміннику через термоклапан, налаштований зазвичай на +95 ° С, подається холодна вода (зазвичай з водопроводу). Якщо котел нагрівається до граничної температури, то термоклапан відкривається, і холодна вода, протікаючи через охолоджуючий теплообмінник, який омивається перегрітим теплоносієм, охолоджує його до безпечної температури. І так до тих пір, поки котел не охолоне нижче гранично допустимої температури.

Недолік такого варіанту охолодження - потрібен постійний запас холодної води. У разі зникнення води в водопроводі під час

перегріву котел може не охолодитися і пошкодити систему опалення. Іноді спеціально для охолоджуючого теплообмінника вище котла (наприклад, в горищному приміщенні) ставлять резервуар з холодною водою, яка завжди в потрібний момент зможе охолодити перегрітий котел.
Перемикаючий клапан котла

Також для захисту системи опалення від перегріву використовують перемикаючий (відключає клапан), який при перегріві котла блокує подачу перегрітого теплоносія в систему (він зливається в каналізацію), і подає в неї холодну воду з водопроводу. В цьому випадку холодна вода повинна бути під досить високим тиском, щоб передавити пружину клапана і потрапити в подає опалювальну лінію. Такий варіант захисту простий у реалізації, але крім жорсткої вимоги до мінімального тиску холодної води, має й інші серйозні недоліки-тиск води не повинна бути високою, вода не повинна бути жорсткою (інакше при потраплянні жорсткої води в систему опалення котел та інші елементи будуть покриватися зсередини шаром накипу). Подібні варіанти захисту системи від перегріву не забезпечують 100% гарантії захисту.

А в разі перегріву скидають перегрітий теплоносій в каналізацію, тим самим погіршуючи економічність роботи системи опалення в цілому. Установка великого бака-акумулятора усуває перераховані вище недоліки і дозволяє відмовитися від додаткового клапана.
Буферна ємність в котлі

Найкращим варіантом використання твердопаливного котла є спільне застосування котла і великого теплоізольованого бака з водою, що включається між котлом і системою опалення. Такий бак зазвичай називають буфером (буферної ємністю) або акумулятором тепла. Він виконує кілька функцій:
акумулює тепло від теплогенератора і віддає його в міру необхідності в систему опалення (природно, при наявності відповідної автоматики);
захищає систему опалення від перегріву котла, т. к. поглинає весь перегрітий теплоносій, змішуючи його з великим запасом теплої води;
дозволяє легко пов'язати різні теплогенератори (твердопаливний котел, газовий котел, електрокотел і т. д.) в єдину систему, погодивши їх із системою опалення;
покращує температурний режим роботи котла, збільшуючи його експлуатаційний ККД і зменшуючи витрату палива;
збільшує експлуатаційний комфорт, зменшуючи періодичність завантаження палива і забезпечуючи опалювальні приміщення відносно стабільною температурою теплоносія;
при наявності вбудованого бака гарячої води забезпечує споживачів гарячою водою (оскільки температура гарячої води в баку може перевищувати +85 ° С, то на виході з бака обов'язково потрібно встановлювати термостатичний захисний клапан).

Є різні методики розрахунку рекомендованого обсягу, але практика показує, що його обсяг повинен бути не менше 25 на 1 кВт потужності твердопаливного котла. Чим могутніше котел, тим більше об'єм буфера. Чим менше система опалення при незмінній потужності котла, тим більше обсяг буфера (т. к. система опалення може поглинути менше тепла і його надлишок буде більше).
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:30:03 | Повідомлення # 7
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
При наявності достатнього місця і фінансів можна підібрати таку потужність котла і обсяг буфера, що будинок можна буде опалювати від одного завантаження палива в добу (зрозуміло, котел буде з 2-3-кратним запасом потужності і буфер з обсягом, здатним поглинути все вироблене котлом тепло ). Також в буфер можна поставити електричний ТЕН потужністю 2-10 кВт, який захистить систему від замерзання в разі зупинки котла. А установка температурозависимого автоматики (керованої температурою в приміщенні або на вулиці), яка регулює подачу тепла з буфера в систему опалення, дозволить економічно і комфортно регулювати температуру в усіх опалювальних приміщеннях.

Стримує широке застосування такого варіанта інсталяції висока вартість даного рішення - ціна зробленого в промислових умовах бака-акумулятора з хорошою теплоізоляцією порівнянна з ціною самого котла. Як правило, кваліфікації продавця просто не вистачає, щоб переконати покупця в доцільності застосування більш дорогий, але технічно грамотною, надійною і комфортною системи опалення з твердопаливним котлом.

Увага! Система із застосуванням буфера дозволяє автоматизувати розподіл тепла по різним опалювальним контурам в залежності від температури повітря зовні або всередині приміщення і зробити функціонування системи опалення по-справжньому комфортною.

Якщо твердопаливний котел - основне джерело тепла, то установка буфера є бажаною і виправданою. Якщо буде використовуватися кілька теплогенераторів одночасно, то установка буфера обов'язкове. Це найкращий спосіб узгодити між собою теплогенератори різного типу з різними температурними характеристиками (газовий низькотемпературний або конденсаційний котел, електричний котел, твердопаливний котел).
Димохід

Для коректної роботи твердопаливного котла дуже важливо правильно встановити димар - саме під ваш конкретний котел. Загальні рекомендації - він повинен бути зроблений з термостійких матеріалів (мінімум +500 ° С), стійких до корозії. Димохід повинен бути добре теплоізольовані і мати мінімальну висоту 4 м і мінімальний діаметр 180 мм. У той же час димар не повинен бути дуже великим (по ширині і висоті), оскільки це може привести до появи ефекту «повітряної пробки», коли холодне повітря у верхній частині димоходу заважає виходу димових газів.

Потрібно також дотримуватися мінімально можливу відстань при приєднанні до вертикального каналу. І найголовніше - слідувати рекомендаціям виробника і враховувати українські будівельні норми.

В процесі експлуатації потрібно стежити за димарем, оскільки при згорянні твердого палива виділяється багато сажі (особливо при використанні недостатньо сухого палива), і димар час від часу потрібно чистити. Для цього на етапі будівництва або реконструкції необхідно передбачити ревізійні отвори в димоході. Котли з вбудованим вентилятором менш вимогливі до характеристик димоходу і краще працюють в різних режимах і в різні пори року (в порівнянні з енергонезалежними котлами), коли сила природної тяги може зменшитися. Наприклад, при розігріві високого холодного димоходу початкова тяга буде дуже низькою, і котел

без вентилятора буде розігріватися значно довше, ніж котел з вентилятором. Деякі моделі казанів випускаються як з вентилятором, так і без нього.
Потужність котла залежить від виду палива

Більшість твердопаливних котлів можуть працювати на декількох видах палива - бурому вугіллі, антрациті, коксі, дровах, паливних брикетах, трісках і т. д. Калорійність різних видів палива істотно відрізняється, тому потужність котла і час роботи від одного завантаження на різних видах палива буде різною . Покупець, купуючи котел, часто думає, що потужність котла буде однаковою, незалежно від виду палива, що спалюється. В дійсності ж падіння потужності при спалюванні менш калорійного палива може досягати 25-30% (при дотриманні допустимої вологості палива). При роботі на паливі вологістю 30-40% втрата потужності буде ще більше, а нагар в камері згоряння необхідно буде чистити раз в 3-4 дня.

Увага! У рекламних буклетах часто вказується максимальна потужність котла. При підборі обов'язково потрібно враховувати, що при використанні менш калорійного виду палива його потужність може бути значно нижчою, ніж зазначена.
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:30:35 | Повідомлення # 8
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Часто доведеться чистити котел і при періодичному використанні - після декількох розігрівом з повністю холодного стану (якщо система опалення з великою кількістю води) котел бажано почистити, т. к. товстий шар смоли на внутрішніх поверхнях зменшить його ККД. Існують також котли на пеллетах або деревної трісках із системою автоматичного завантаження, але зважаючи на досить високу ціну і відсутності розвиненого внутрішнього ринку пеллет поки що таких котлів продається мало. Такі котли можуть автоматично розпалятися і зупинятися, мають дуже широкий діапазон зміни потужності і позбавлені більшості недоліків звичайних твердопаливних котлів з ручним завантаженням. Є й досить цікаві для нашого ринку автоматизовані пелетні котли з можливістю роботи в ручному режимі. Такий котел, як правило, працює в автоматичному режимі завантаження пелет (забираючи їх з прибудованого бункера), а при їх відсутності може бути запущений вручну за рахунок ручного завантаження топки дровами, трісками або брикетами. В ручному режимі ККД такого котла буде нижчою.
Висновки
Твердопаливний котел можна використовувати як єдине джерело тепла, але потрібно врахувати особливості його роботи (часті завантаження палива) - встановити бак-акумулятор тепла і резервний ТЕН або електрокотел, який не дасть повністю охолонути системі в разі затримки з черговою завантаженням палива.
Для роботи циркуляційних насосів важливо забезпечити безперебійне енергопостачання щоб уникнути перегріву котла при пропажі електрики.
Твердопаливний котел можна використовувати як резервне джерело тепла, але потрібно захистити систему опалення від можливого перегріву. На твердопаливний котел потрібно встановити окремий циркуляційний насос і мембранний розширювальний бак.
Як і будь-який інший опалювальний прилад, при неправильних монтажі та експлуатації твердопаливний котел являє собою потенційне джерело небезпеки. Тому, для його установки потрібно звертатися до фахівців, які мають відповідні кваліфікацію і досвід.
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:30:55 | Повідомлення # 9
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
Димохід повинен бути спроектований і виконаний з урахуванням параметрів і вимог по установці конкретного твердопаливного котла.
Як основне джерело тепла твердопаливний котел раніше використовувався рідко. Але тепер він стає все більш популярним через високу ціни підключення будинку до газопроводу та поширення приватного будівництва в місцях з нерозвиненою інфраструктурою
Чавунний твердопаливний котел більш довговічний, ніж сталевий. Крім того, при пошкодженні теплообмінника вийшла з ладу секцію можна замінити на нову
Передня секція теплообмінника котла має піднесений верхнє ребро, що збільшує вікно для завантаження дров
Складна форма секційного чавунного теплообмінника значно ускладнює його очистку. При використанні якісного і сухого палива, очищення теплообмінника потрібно буде виробляти набагато рідше.
Сталевий твердопаливний котел, хоча і є найбільш простим і доступним порівняно з чавунним, вимагає більш частого чищення. Обв'язування такого котла також обійдеться трохи дорожче. В ній необхідно передбачити монтаж спеціального змішувального клапана для підтримки в котлі високої температури
Обв'язати котел можна як сталевими, так і мідними трубами. Останні - переважно, оскільки вони довговічні і більш прості в монтажі (але поять дорожче).
Отвір вторинного (додаткового) повітря на бічний стінці сталевого котла забезпечує ще один спосіб регулювання потужності котла.
Вбудований охолоджуючий теплообмінник захищає систему опалення від перегріву (підключається до водопроводу через спеціальний термостатичний клапан) на відміну від котлів, які не мають вбудованого охолоджуючого теплообмінника, його можна придбати окремо і підключити до системи.
Буфер значно підвищує економічність роботи котла і комфорт всієї системи опалення. Та й завантажувати котел паливом доведеться набагато рідше.
Встановлюючи сучасний твердопаливний котел, необхідно підібрати до нього відповідний димар, стійкий до дії кислот. Необхідно також перевірити у виробника котла можливість приєднання до звичайного димоходу з кислотостійким вкладишем.
Сучасні пелетні котли, завдяки наявності бункера і автоматичної подачі пелет в камеру згорання, дуже комфортні у використанні і дозволяють завантажувати паливо один раз в декілька днів, а внаслідок вкрай малу кількість що утворюється попелу можна прибирати його не частіше, ніж кілька разів на рік.
 
InquisitorДата: П`ятниця, 27.07.2012, 12:31:02 | Повідомлення # 10
Бог цього сайту!)
Група: Администраторы
Повідомлень: 112
Репутація: 666
Статус: Offline
ЯКЩО ВИ обираєте ТВЕРДОПАЛИВНИЙ КОТЕЛ

Дайте відповідь раніше на кілька питань - тоді продавцеві легше буде підібрати саме те, що вам потрібно, а ви зрозумієте, чи виправдане застосування твердопаливного котла у вашому випадку.
Яка потужність котла вам потрібна (залежить від опалювальної площі, ступеня теплоізоляції приміщення, типу опалювальних приладів, температури теплоносія, температури в опалювальному приміщенні і т. д.)? Краще, якщо розрахунок потужності проведе для вас спеціаліст (з урахуванням будівельних особливостей вашого будинку).
Як часто ви будете користуватися котлом - постійно, часто, зрідка, дуже рідко (тільки як резервним)? Чим частіше буде використовуватися котел, тим важливіше його надійність, довговічність і економічність. Не останню роль відіграє і частота завантаження - чим вона менша, тим комфортніше користуватися котлом. При постійній роботі котел потрібно підключати до системи опалення через проміжний бак-акумулятор (буфер). Чим вище ККД котла, тим менше утворюється золи - піролізний котел потрібно чистити в кілька разів рідше, ніж звичайний. Враховуйте і цей фактор.
Яким паливом ви будете топити котел? Універсальний котел зазвичай дає найвищу потужність на антрациті або коксі (часто саме це значення вказується в паспорті котла), на бурому вугіллі вона нижча приблизно на 10% і ще на 10% нижче-на дровах. Великі дрова горять довше, але кількість виділяється при цьому тепла - нижче, потужність на дубових дровах нижче, ніж на соснових, але горять вони значно довше і т. д. Якщо немає можливості заготовити і зберігати сухі дрова, то піролізний котел краще не використовувати.
Твердопаливний котел - єдиний або додатковий (резервний) джерело тепла? Якщо не єдиний, то важливо коректно узгодити його з іншими теплогенераторами і системою опалення. Зазвичай у теплогенераторів різного типу - різні температурні графіки, тому їх не можна просто включити паралельно (якщо передбачається їх одночасна робота). Найкраще це зробити через буфер достатнього обсягу. 5. Якщо у вас є димар з нестабільною тягою, дуже великий або навпаки, недостатньою висоти, то краще встановлювати котел з вбудованим вентилятором. Він буде більш стабільно працювати і набагато швидше прогрівати систему опалення. Якщо ви готові платити за свій комфорт, то варто придивитися до котлів з автоматичним завантаженням. Такі котли працюють на деревних пеллетах (гранулах). Наявність великого резервуару для пелет і система автоматичного завантаження дозволяє забезпечити час роботи котла від одного завантаження паливом від декількох днів до декількох місяців. Функція автоматичного розпалювання (є у більшості пелетних котлів) дозволяє залишати такий котел без нагляду на тривалий час. Відпадає необхідність і в проміжному буферному баці.
На що звернути увагу?
Занадто низький тиск у замкнутій системі може означати витік води в результаті негерметичності
Для видалення повітря з системи призначені спеціальні автоматичні повітряні клапани. Слід перевірити, чи не протікають вони і з'являється чи вода відразу після натискання клапана поплавкового механізму. Якщо ні, значить, клапани не виконують своєї функції. Натисніть клапан поплавкового механізму кілька разів - можливо, це усуне блокують його забруднення
Щоб видалити повітря з радіатора, оснащеного повітряним краном, необхідно обережно відкрутити його спеціальним ключем або викруткою, а коли з'явиться вода, швидко закрутити
Початок опалювального сезону - підходящий момент для очищення фільтрів, що оберігають циркуляційні насоси
Навіть якщо нам здається, що димохід чистий, раз на рік буде незайвим перевірити його стан самостійно або краще викликати фахівця
Повітря з радіаторів без повітряних кранів видаляється шляхом відкручування вентиля на вході радіатора. Не слід робити це поспішно, тому що старі вентилі можуть тріснути
Слід перевірити тиск у диафрагменном розширювальному бачку: якщо воно низьке, слід підкачати повітря за допомогою автомобільного насоса або компресора
 
Форум » Форум » Нормативна база і різна документація для проектування » Проектування і монтаж системи опалення своїми руками
Сторінка 1 з 11
Пошук:

 

ТОВ "Агропром-М" © 1995-2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz